domingo, 22 de noviembre de 2009

“Tres monitoras de la guardería municipal de Bellver de Cerdanya han denunciado a la directora y máxima responsable del centro por un presunto delito de malos tratos a los niños, al considerar que a los pequeños los sometía a tratos vejatorios y denigrantes a la hora de hacerles comer el menú en el comedor.”

Dos de les persones que han denunciat estudien amb mi a la IOC, elles mateixes en han explicat tot el que ha arribat a fer aquesta “bona” directora amb el infants:

• VEXACIONS, INSULTS, males maneres, etc., envers els infants
• obligar i forçar als infants a menjar, fins i tot els seus propis VOMITS
• sacsejar violentament als infants per tal de fer-los empassar l'àpat
• LLIGAR els infants a la cadira per retenir-los mentre se'ls força a menjar
• introduir el pal de la forquilla a la boca per tal d'obligar a empassar el menjar, tant si com no
• tot això considerat “criteris educatius”

Ara està en dubte si és veritat el que diuen les educadores o si els criteris educatius de la directora son correctes. Jo per la meva part les crec, porten un temps demanant-nos consell i que poden fer, per la meva part tenen el meu recolzament, estic totalment en contra del criteris educatius d’aquesta directora i la meva opinió es que li haurien de treure el càrrec i títol. Al gener hi haurà el judici i espero que tot surti bé, pel bé dels infants. Els pares també estan preocupats perquè no saben els noms del infants maltractats, però si que hi ha infants que no volen anar a l’escola, ni es volen acostar a la directora (amb aquesta prova jo crec que ni ha prou) però en canvi ni ha d’infants que no tenen cap problema. Voleu dir que aquesta educadora no “selecciona els infants”? potser hem podeu ajudar a trobar una explicació.

Webs: noticia, noticia1, noticia2 i pares.

No hay comentarios:

Publicar un comentario